Siguranta si incredere

Stiu ca suna patetic dar azi am gandit egoist. Fii obiectiv, nu individualiza, prefa-te ca nu ma sti sau ca nu m-ai auzit niciodata. Iar daca m-ai privit uita ca ai facut-o vreodata pentru ca acum si asta mi se pare egoist.
Stiu. Gandirea nu e egoista dar pentru ca eu am fost azi mi-am permis in propriul meu egoism sa consider asa. Daca nu esti de acord nu ma contrazice, azi sunt prea egoista sa-mi pese parerea ta. Parca abia azi am invatat sa scriu iar literele refuza sa fie scrijelite pe hartie. Imi place sa scriu poate mai mult decat orice dar nu azi... scrisul e atat de altruist incat nu-l pot folosi decat pentru frumos sau urat iar azi il voi utiliza pentru nimic. Am auzit ca cel mai rau nu e cand te simti ranit, cand plangi, cand suferi ci atunci cand nu simti nimic, cand creierul tau refuza afectivitatea.
Am fost egoista sau, permite-mi sa am corectez din nou, am gandit egoist nestiid ce simt sau ce-mi doresc si am vrut sa se sfraseasca lumina si pasarile sa se opreasca din cantat sau mai bine sa nu mai stie sa lumineze si muzicalitatea zburatoarelor sa nu se mai creeze doar pentru ca eu, in adancul sufletului meu am uitat sa simt orice.
Desi egoista lucrurile nu au iesit cum mi-am dorit: pasarile au continuat sa cante parca mai tare, eu am continuat sa te aduc langa mine, iar tu ai continuat sa imprumuti cuvinte.
Pare frumos: voi imprumuta si eu cuvinte dar maine, cand nu o sa mai fiu egoista. Poate maine gandirea egoista va inceta sa ma mai urmeze, voi renunta la ea... sunt prea egoista chiar si pentru a o pastra...

post realizat pe 9 mai 2007

Cateva zile mai tarziu m-am simtit datoare cu o explicatie: Titlul. Exact cand traversam strada de noua mai, cu tricoul verde imprumutat si cu un trifoi pe care scria Irlanda o masina a politiei comunitare mi-a taiat violent calea, pe verde bineinteles fara sirena sau girofar... asta m-a facut sa ma intreb: Siguranta unde si incredere in cine?
Mi-a trecut gandirea egoista, azi m-am gandit la ceilalti mai mult decat de obicei si nu am fost nici un pic geloasa pe soare pentru lumina pe care o emana pe chipul oamenilor.

1 comments:

Mo, daca pe 9 Mai te-ai simtit egoista, este pentru ca in ziua aia a fost ceva....Nu stiu, noi doua cel putin, am fost altfel..stii foarte bine la ce ma refer.Eu nu sunt "asa" si nici tu nu esti egoista. S-a intamplat sa fim altfel decat de obicei. Trebuie doar sa crezi ca exista Cineva care vrea sa-ti fie mereu bine...Cineva caruia ii pasa de tine si care ar face in asa fel incat sa ti se intample numai lucruri bune, daca ar sti ca asta te ar face fericita. Nu poti cunoaste totul prin bine, de aia s au inventat porblemele. Ca sa avem tot mai multa incredere, dupa ce le depasim si dupa ce avem puterea sa radem de ele... Iar fericire este absolut, si absolut cu siguranta printre altele inseamna bine si rau. lacrimi si zambete, cola si ceai, priviri si indiferenta, greseli si...viata....