"Amintirile sunt intodeauna frumoase pentru ca intamplarile urate nu merita tinute minte." mi-a spus bunica mea candva. Cred ca de atunci m-am gandit obsesiv la amintiri si uneori din plictiseala alteori din dorinta arzatoare am incercat, fara sa reusesc, sa le clasific in amintiri importante sau mai putin importante.
Cum ne dam seama care conteaza mai mult pentru suflet? Cand putem spune siguri pe noi "a fost cea mai importanta intamplare din viata mea" fara sa parem din afara superficiali? Care e criteriul care sa diferentieze atat de bine sarutul acela fulger din prima iubire, discutia filozofica de la rasarit, malul marii, prima nota buna, prima zi de lucru, prima colega de banca, persoana iubita, noi, cerul , ziua de nastere, implinirea unei dorinte?
Amintirile sunt pastrate in jurnale frumos copertate, legate in piele sau incuiate zi de zi cu strictete, in fotografi sau poate in scrisori de dragoste dar cel mai adesea se intiparesc in memoria noastra umana insarcinata sa le pastreze pana la uitare. Ele ne fascineaza, ne nelinistesc sau ne zapacesc dar fac parte dintr-un trecut ce a fost, devenind primi pasi ai unui viitor ce va urma.
"Azi" se va transforma maine in amintire... Imi amintesc: am inceput sa scriu crezand ca voi afla care este cea mai importanta amintire din viata mea fara sa-mi dau seama ca rasunsul se creionase demult... o intamplare cu adevarat importanta nu este atunci cand o tii minte pur si simplu ci cand iti amintesti ca ai rememorat-o de atatea ori...

7 comments:

Imi place tare mult ce ai scris tu aici: "o intamplare cu adevarat importanta nu este atunci cand o tii minte pur si simplu ci cand iti amintesti ca ai rememorat-o de atatea ori..." Asa este, doar ca nu mi-am dat seama pana acum...

 

mo sa stii k te-am ascultat.m-am gandit la toate lucrurile frumoase pe care le-am trait si mi-am dat seama ca pentru ele trebuie sa mergi intotdeauna mai departe. nu ai cum sa stii unde si cand o sa le regasesti, tocmai knd le-ai uitat, si tocmai cand crezi ca le-ai pierdut.nu ai cum sa stii sub ce forma o sa le retraiesti.merita sa le uiti pentru cateva secunde ca sa le redescoperi mereu.

 

Quote: tot ce-a zis Irys.
Ai mare dreptate.

 

mooo :((( de ce trebuie sa scrii despre amintiri? ma faci trista si nu vreau...ascult slow down, piesa AIA. si ma gandesc la motivul pt kre...acum cateva zile...am inceput din nou sa las sa curga...

 

da..amintiri..uite, acum imi amintesc de un singur lucru.de trei fete cu o umbrela si un bulevard prea plin si chiar uscat.apoi...cred ca imi vine in minte salata ta bulgareasca, nu? de fapt gandul meu zboara la fuga spre scoala incercand sa pacalesc clopotelul care sunase de mult.sunt atat de multe...si tu ai dreptate.cele mai importante sunt cele reamintite de cele mai multe ori.o sa-mi iau o zi libera ca sa mi le reamintesc atunci pe toate.sunt la fel de importante.fara una din ele nu as mai fi teo cea care scrie acum un comment.
tu, de fapt, cu textul tau nu vrei de cat sa ne pui pe toti undeva pe iarba la o intalnire cu povesti din amintiri, nu?hmm..imi place, mo!

 

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada.If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

 

[b]Party Poker Spring Bonus Code ! USE CODE: pibonus325 on your first deposit and get free 325 euros![/b]

Besides the big bonus, will also be eligible to play in an exclusive private monthly $ 6000 Freeroll!
These freerolls are open to anyone who has signed for Party Poker Poker and play with some points at least 100 games in the previous calendar month.
The freeroll will be held monthly on the 3rd Saturday at 3 pm EST.
This means that if he wins 100th match points in November, having the opportunity to play in the $ 6000 freeroll held December 3 Saturday.
The freeroll will be available each month – indefinitely. This is a great value for all players Poker-infos.com Party Poker.