Da-mi doar trei motive sa rad...

Da-mi doar trei motive sa rad si ia-ma de mana... zi-mi doar trei lucruri pentru care merita sa zambesc azi cand am 17 ani si nu 16, azi cand sunt nu trista ci melancolica, azi cand stiu ca am viusat frumos dar nu-mi mai amintesc fiecare detaliu, azi cand am primit zeci de mesaje cu "la multi ani", azi cand am senzatia ca ma iubeste toata lumea doar pentru ca e ziua mea, azi cand inca ma mai chinui sa aleg cea mai frumoasa zi din viata mea, azi cand ar trebui sa stiu mai multe dar prefer mai putine, azi...
Lasa palmele noastre sa se atinga si indeplineste-mi tu mie o dorinta frumoasa fara sa suflu in lumanari... Da-mi doar trei motive sa rad , doar trei din cele o mie care asteapta sa fie alese iar eu voi zambi pentru ele...

2 comments:

zambeste pentru ca la 17 ani poti fi copil, adult, tanar si poti fi totul deodata.
zambeste pentru ca iubesti.
zambeste pentru ca dincolo de ochii tai va rula mereu cel mai frumos film: viata cu toata copilaria din ea.
LA multi ani, Mo! sa fii fericita!:*:*:*

 

am citit din posturile tale mai demult.. si stiu ca am vrut sa-ti las un coment aici. pentru ca mi-a placut mult ce-ai scris, cum ai scris si mai ales starea pe care mi-ai transmis-o :)
sa fii fericita si sa nu renunti niciodata la visele tale, sa crezi si sa te bucuri de varsta pe care o ai. si asta nu ti-o spune cineva mai in varsta, tocmai.. :P