Parte din mine

Ai avut vreodata senzatia ca te regasesti intr-o alta persoana? Eu da. In acea persoana pe care daca o privesc ma vad pe mine, cu defectele si calitatile mele; apoi, dupa un indelung timp de privit imi dau seama ca nu sunt eu… dar parca o cunosc de-o viata! Ii stiu gesturile, reactiile si visurile, dar n-am mai vazut-o niciodata; si totusi o stiu, o conosc dinainte s-o vad prima oara, ca si cum as fi observat-o zile la rand, ca si cum as fi gasit-o in imaginile din mintea mea si as fi transpus-o in realitate… dar nu! mintea mea nu o recunoaste, ci inima! Inima mea care pulseaza in aceasi maniera cu a ei; care o stie de mult, mult mai decat ochii…
E ca o carte pe care o am de mult si pe care am citit-o de atatea ori, incat s-au indoit colturile, s-a sters cerneala si s-au ingalbenit filele…
Cred ca o cunosc dintr-o viata anterioara in care a fost cineva cunoscut, cineva drag mie, poate chiar sora mea…
Cu siguranta si inima ei ma cunoaste; ma stie ca pe propia ei artera, doar ca, cu ceva timp in urma ne cunosteam cu adevarat.

*textele marcate cu eticheta "trecut" sunt texte mai vechi

10 comments:

*tocmai am terminat de vazut "breakfast at tiffany's"8->
mi s-a intamplat de multe ori sa ma regasesc in alti oameni. si cred ca de fapt, in toata viata noastra suntem macar o data fiecare om care exista...cred ca in fiecare dintre noi exista celalalt macar o data.,,,mie imi place sa ma descopar in ceilalti, dar si sa-i descopar pe ceilalti n ceea ce sunt.frumos mo:)

 

dragutz...monica cea micutza! :) oare l cati ani ai scris textul???e rasuns l intrebare "cine sunt"nu?eu ink nu am descoperit dilema.....adina ai dreptate!;)

 

adina: multumesc

teo: e scris in clasa a opta, nu e raspuns la intrebarea "cine sunt eu?" pusa de dirigul.. l-am scris intr-o perioada in care diriga de atunci ma incuraja sa o fac... era preferata mea si cred ca si a ei... ma bucur ca v-a placut voi mai posta si altele... multumesc

 

E frumos ca desi noi, oamenii, suntem atat de diferiti suntem in acelasi timp si asemanatori. Fiecare cred ca are pana la urma un alter-ego, indiferent daca masculin sau feminin. Frumos text:)

 

nu mi s-a intamplat sa simt ca descopar in fiinta din fatza mea o persoana de mult stiuta, dar timpul nu-i trecut. sunt de acord in schimb cu adina, ca pentru o clipa avem o farama dn celalat in noi

 

Mi se intampla des sa ma descopar in alte persoane, iar atunci imi vine sa strig "Si EU sunt la feeeel!!!", dar ma abtin, pentru ca de cele mai multe ori, cealalta persoana nu crede la fel..

 

ana: cu totii trecem prin asta nici eu nu am spus atunci si nu regret...

 

Deci visezi sa fi scriitoare.

Nu ai ales calea cea buna.

Sa nu ma intelegi gresti, textu-i bun pt clasa a 8-a. Dar...

scrie mai mult. MUUULT(ce vaca sunt!) mai mult. Gandeste-te ca o povestire simpla ar trebui sa aiba cam 7 pagini A4, sau 16-18 pagini B5. O sa vezi ca dupa 3 pagini pe acelasi subiect nu mai ai ce scrie si o sa trebuiasca sa inveti sa bagi umplutura.

Talentul se formeaza prin citit, dar rabdarea o gasesti doar scriind tot timpul.

De exemplu articolul asta ar fi o tema potrivita pentru o povestire. Chiar pt un roman, daca ai avea rabdarea sa-l scrii. Eu nu o am. Inca!

Succes!
;)

 

calin: stiu ca ar trebui sa scriu mai mult.. am si un roman... adevarat nu e chiar stilul asta dar e ceva ce mi-a placut intodeauna...
multumesc mult pentru sfaturi te mai astept cu critici:)