...dragoste`

Crezi in dragoste? M-a intrebat el cu ochii lui mari si parca atat de albastrii si apoi a sunat telefonul si am regretat pentru prima oara saptamana asta ca l-am pus sa sune.
M-am trezit si-mi amintesc ca e abia luni, ca weekendul s-a dus, la fel si visul meu frumos. Imi iau un halat si pun sa-mi fac un ceai fiindca dimineata e frig si-mi lipseste asa mult focul de tabara de aseara, cadrul meu feeric unde se desfasura o intreaga poveste romantica. Asta imi aminteste de tanarul chipes si ma face sa ma intreb: cred cu adevarat in dragoste?
Nu am trait-o, recunosc, sau nu genul aceala de dragoste dar am crescut crezand in ea cu o pasiune iesita din tipare si m-am ascuns mereu mintind ca nu cred. Dragostea? Am spus, am scris, am inventat, am contrazis definitii doar ca sa-mi dovedesc ca eu cred cu adevarat si, totusi a mai ramas un semn de intrebare.
Am citit basnme si povesti de iubire cu nemiluita si intr-un timp v-as fi recitat pasaje intregi din Romeo si Julieta dar pot fi sigura ca eu cred in dragoste?
Dragoste inseamna fara indoiala pentru fiecare altceva. O emotie, un fior, o senzatie... O simti chiar daca vrei, chiar daca nu esti un romantic incurabil si chiar daca te indoiesti de existenta ei.
Acestea nu sunt singurele cuvinte pe care le-am scris despre dragoste si dupa cum ma cunosc cred ca nu vor fi nici ultimile fiindca inca nu mi-am raspuns la intrebare... Imi voi bea linistita ceaiul incalzindu-ma la amintirea unui foc de tabara si meditand la o intrebare pusa in vis: cand voi afla raspunsul ii voi raspunde si lui... afirmativ, desigur!

12 comments:

Sunt sigura ca ai sa mai scrii mult si bine despre dragoaste...si mai mult de atat, sunt convinsa ca ai sa ajungi sa crezi in ea cu toata puterea..pentru ca exista..si daca vreodata ai sa crezi contrariul, sa vii la mine sa-mi spui, ca sa te bat :)

 

nu cred ca voi crede contrariul sunt prea naiva:) dar daca o sa se intample sunt sigura ca voi merita sa fiu batuta fiindaca dragostea e asa frumoasa....

 

eu sper mo k pentru toata naivitatea ta viatza sa te iubeasca cu aceeasi naivitate si sa nu cunosti dezamagire vreodata. dragostea e ceea ce-l defineste pe om ca fiinta. fi fericita!

 

daca nu crezi, n-ai nicio asteptare, si intr-un fel e mai bine.. asta nu inseamna ca lucruri in care tu nu crezi, nici nu exista :)
all good things come to those who wait ;))

 

bineinteles ca trebuie sa crezi in dragoste, mo.si am zis-o eu care am sustinut de multe ori ca nu exista , nu pe pamant. ca inseamna cu totul altceva decat ce cred oamenii ca inseamna. trebuie sa-l gasesti pe cel care va sti sa o deseneze cat mai aproape de cum ti-o imaginezi tu. cat mai frumoasa si cat mai misterioasa.>:D<

 

rox: multumesc.. si tu sa fii!!!
erika: atunci astept... e frumos sa astepti...
adina: chiar asa mi-o imaginam....multumesc,fet

 

cine nu crede in dragoste nu crede in viata. sa tii minte asta

 

sa adaug in caz ca nu ati inteles!! eu cred!!!special are acest final!!!

 

ptr mine dragostea e sa zburd pe strazi, cu pantaloniii cazand d pe solduri ptr ca am mai slabit 2 kg alergand dupa el. ptr ca imi place prea mult sa simt libertatea de a crede ca se gandeste l mine cand vb despre fete. ca e fascinat de rasul meu galagios. ca nu ar putea trai nici macar o secunda fara el. dragoste..sa imi imaginez ca si el spera ca si mine sa ne intalnim in troleibuz, cand eu vin d la liceu si el de la facultate. sa nu stim cum sa ne invitam in oras si sa fim atat de subtili incat sa ramanem cu impresia ca nu ne-am inteles. sa vorbim ore in ir despre noi fara sa stim ca noi suntem subiecte de discutie de fapt.dragoste=imprevizibil, mister, nou, libertate, nebunie. asta inseamna ptr mine dragostea..
nu inteleg de ce iti vorbesc tie despre dragoste...
ba da, stiu! asta m-a inspirat textul tau sa fac.

 

ce frumos teo, multumesc....

 

de cum am citit "ochii lui mari si parca atat de albastrii" m-am indragostit de post ... ador ochii albastrii :x
nu conteaza ce e dragostea, contaza ca e :)

 

stiu ca nu are nicio legatura , dar vreau sa ii spun ceva adinei, la tine pe blog: LA MULTI ANI, fata cu apa!!!!(multumesc)