Leapsa:)

BEST
1. Male friend: -
2. Female friend: e la singular asa ca ma conformez cu toate ca as umple foaia... onee-chan
3. Vacation: vara asta... apus in tren, scoici, noapte, prieteni, balcon, uneori plansete in camera de hotel dar mi-a trecut, zambete, nisip, mare, soare, dor, ganduri, inspiratie, idei...
4. Age: sunt tentata sa zic fiecare in parte dar avand in vedere ca inca regret ca s-a terminat, 16
5. Memory: toate

WORST
1. Time of day: primele 5 minute dupa ce ma trezesc
2. Day of the week: depinde
3. Food: fasolea, mazarea si in general tot ce traieste in pastai:)
4. Memory: imi amintesc din nou de ce zicea bunica mea

LAST
1. Person you saw: onee-chan ( isi face unghile langa mine:)
2. Person you talked to on the phone: rox
3. Hugged: cred ca adina inainte sa ne ciondanim... sau teo la plecare
4. Text messaged: anca
5: IM: rox

YESTERDAY
1. What did you do: m-am trezit tarziu, am invata pentru teza la istorie cu pauze foarte lungi, am citit harry potter:) ( da adina, stiu:) am facut shaorma si bineinteles am mancat-o
2. Who were you with: cu onee-chan
3. Bad/Good day: good, avand in vedere ca nu am facut mare lucru
4. Lose something: poate timpul
5. Fall out with someone: -

TODAY
1. What are you doing now: mananc pufuleti
2. Today in general: scoala (am dormit la psihologie, romana constructiva, discutii aprinse cu adina si rox, latina spre groaznic....) mancat, atipit la desene, invatat, spalat vase si acum leapsa...
3. Wearing: haine:) si sosete diferite...
4. What did you eat for lunch: pui
5. Better than yesterday: nu stiu

TOMORROW
1. Is: marti
2. Got any plans: teza, ascultat la franceza probabil
3. Getting Lucky: sper
4. Dislikes about tomorrow: ascultat
5. Do you have work: putin

FAVORITES
1. Number: 21, 8
2. Song: in acest moment Fidelity-Regina Spektor
3. Colour: albastru
4. Season: tot in acest moment iarna... dar cand ninge
5. State: Romania?!

CURRENTLY
1. With someone: nu
2. Missing someone: poate
3. Mood: optimista
4. Wanting: mai mult timp....

Leapsa am primit-o de la erika si natty si sunt curioasa ce ar raspunde adina, irinuca, rox, si teo

2 comments:

aaaaahh.. stai sa treaca tezele astea sa vezi ca o sa avem si noi timp.. :P
si atunci ne dam o leapsa, asa, ca sa sarbatorim.. ;))

 

preiau maine:) ma duc sa invat, nu mai vreaaaaaaaau tezaaaaaaa :(( >:D<