sărbători....

Aud tot mai multa lume spunând că nu există magia sărbătorilor, că e doar o chestie de marketing. Dar, dacă e adevărat de ce e atât de important unde petreci revelionul, cu cine împodobeşti bradul pentru care te-ai tocmit o jumătate de oră în frig? De ce trebuie să ţipi cât te ţine gura "ce-i aglomeraţia asta?" în Ajunul Crăciunului într-un hipermarket mai mult decât plin fără să-ţi dai seama că şi tu, la rândul tău faci parte din ea.
Magia sărbătorilor există. O spun sincer fără să fac reclamă la niciun produs. Întradevăr poate între timp a evoluat sau s-a transformat dar ea a continuat să existe în fiecare dinre noi. Cine spunea că poate sărbători Crăciunul sau Revelionul în fiecare zi era un om demn de respect şi poate prea optimist dar asta nu înseamnă că spunea întodeauna adevărul. Sunt doar odata pe an. Crestem. Devenim mai înţelepţi nu mai bătrâni. Ne dăm seama că poţi privi artificii în noiembrie, că poţi purta roşu în fiecare zi sau poţi să bei şampanie la miezul nopţii dar nu va fi niciodată la fel oricăt ne-am străduii. Va fi, bineînţeles mai bine sau mai rău dar nu identinc. De fapt am o vagă impresie că nu e vorba aici de bine sau rău ci doar de diferit. E un cliseu dar spiritul de sărbătoare se află în fiecare dintre noi. În fulgii de zăpadă din amintirea noastră, în fiecare globuleţ nou sau vechi atârnat în brad împreună cu cei care nu sărbătoresc, în papucii de casă ai mamei tale în care te cuibăreai când erai mic mâncând cozonac proaspăt, în scrisoarea pe care i-o trimiteai Moşului lăsându-i pix să semneze mereu altă semnătură, în dorinţa de la miezul nopţii stropită cu şampanie, în cei dragi, în cei mai puţin dragi pe care acum de sărbători îi accepţi, în lucrurile simple care dacă nu-ţi fac viaţa mai frumoasă ţi-o complică ca să nu te plictiseşti, în amintirile frumoase din sufletele şi mai frumoase... Cât despre magia sărbătorilor de iarnă v-am convins sau poate nu că există. De fapt ea nu trebuie explicată. Ştim că există şi va exista întodeauna pentru cel care crede.

12 comments:

normal ca exista o magie a sarbatorilor numai ca trebuie sa ne oprim putin din toata agitatia asta si din cumparaturi si o vom simti :)

Sarbatori fericite Lara! :*

 

mo..exista magia sarbatorilor...dar anul asta ma ocoleste..pentru ca pe 24-25 eu am sase luni de durere. craciunul meu e blestemat, l-a furat cineva intr-o dimineata de iunie.

 

sarbatori :X
desi azi m-am simtit ca atunci cand am aflat ca nu exista Mos Craciun. si daca nu exista ce? il inventam noi cumva.
Craciun fericit , Mo>:D<

 

orice am avea de craciun, durere, fericire, haos, trebuie sa recunoastem ca dincolo de mofturile astea de a fi suparati, optimisti, tristi, aiuriti, e ceva mai puternic, ceva care nu tine nici de oras, nici de noi, nici de mosu, nici de brad. nu stiu ce, dar eu asa cred. so, craciunul nu poate fi altfel decat special. macar si ptr k e o data in an, macar si ptr ca noi suntem diferiti la fiecare 12 luni.nu mai conteaza ce am fost si ce suntem ci cat de frumos e ca am ajuns pana aici pe "picioarele" nostri!

 

natty: multumesc... esti printre primii care mi-a urat sincer nu doar ca la revedere:) sarbatori frumoase si tie..

irina: craciunul ti-l gasesti singura, ti-l inventezi cum spunea si adina... ce daca ti l-a furat intodeauna exista un altul....

adina: multumesc fet... eu nici nu-mi amintesc cum m-am simtit atunci... dar stiu ca a trecut... Craciun frumos cu pinguini, marmote si ciocolata

teo: sunt asa de acord:) ascult niste melodii care imi amintesc mult de tine... sarbatori fericite, teo.

 

>:D< ptr tine, mo! sarbatori frumoase frumoase!!!

 

Magia de Craciun este simtita de fiecare in felul sau, iar cine nu crede, probabil este foarte trist, sec si singur...
Si care e problema ca toata lumea ne spune ca nu exista Mos Craciun? Eu cred in el si in minuni si miracole, zambete, miros de brad si de iarna :)
Te pup si Sarbatori Fericite!

 

teo: sarbatori cat mai frumoase! multumesc

ana: la asta ma gandeam si eu... cum sa nu crezi in magia sarbatorilor?! sarbatori frumoase si tie!

 

Craciun fericit inca o data, lara! ;)) >:D<

 

magia sarbatorilor este data de credinta.

 

fiecare simte intr-un fel atmosfera de craciun. Eu nu mai simt in acelasi fel atunci cand credeam in ala cu barba. Aia a fost frumos, dar s-a dus ca nu poti fi naiv o viata(desi era o naivitate dulce) .Eu acu simt craciunul ca o intrevedere a familiei si a manca porc, caltabos si leber si desigur a bea vin. Dar nu mai e asa de special cum era. Asta pot sa o afirm destul de sigur pe mine.

P.S.: am observat ca ai numai comentarii feminine :))

 

La multi ani, Lara! >:D<