pentru prieteni...

Ai trait vreodata un moment in care sa vrei sa opresti timpul in loc pentru a-l pastra pe vecie in aceeasi stare? Sau sa-l savurezi la nesfarsit de parca ai apasa rewind pe melodia ta preferata? Si ca tot vorbim de melodii te-ai aseza aici langa mine, fara sa ma intrebi nimic, uitand de restul lumii doar ca sa traiesti clipa cu o intensitate maxima, doar stand pur si simplu fara sa faci nimic... doar traind?
M-am surprins odata privind pur si simplu la prietenii mei. Ne-am hotarat sa facem un picnic, ti-am zis? Ai sa razi dar imi amintesc chiar si cu ce eram imbracata in momenul respectiv si daca as fi numarat atunci ti-as fi spus acum si cate fire de iarba erau... fiecare secunda merita traita dar unele clipe merita retraite pentru todeauna. Asta si fac, retraiesc: parca simt iarba si vantul si stiu ca o sa ma inverzesc de la ea dar nu o sa ma ridic, am uitat ca iarba murdreste, ca vantul raceste... am uitat de lume si am zambit.
Iubesc desi nu am fost indragostita niciodata! As putea sa-ti vorbesc despre dragoste, despre prietenie ore intregi fara sa ma opresc dar nu as spune niciodata ce e cu adevarat esential... Iubesc cerul si marea si visele si lumea din jur si imi iubesc prietenii!! Le ador calitatile si cred ca incep sa le iubesc si defectele. Iubesc chiar si filmele mute desi nu am vazut decat unul, iubesc tot ce reprezita ei chiar daca asta ar insemna sa iubesc acum ce am urat mereu...
Ai iubit vreodata pe cineva atat de mult incat sa crezi ca nu-l meriti? dar ai incercat sa simti asta in fiecare zi, in fiecare secunda, cu fiecare miscare pe care o faci? Incearca...

7 comments:

uneori si eu reiterez la nesfarsit momentele prin care mi-am dovedit mie insami ca sunt vie....si multe dintre ele, evident, sunt cele in care am fost alaturi de prietenii mei, de adevaratii mei prieteni(printre care, norocoaso-sunt si eu modesta-te numeri si u).(ms cu acest prilej ).si nu, mo, timpul nu trebuie sa stea pe loc, el trebuie sa alerge si noi sa-l prindem de mana.mai invatam si noi cate ceva despre viatza....despre noi insine:*:*:*

 

nu trebuie? dar mi-ar placea macar asa pentru cateva secunde.... si daca pur si simplu il ignor eu, daca uit de el? uiti cu mine?

 

sigur mo..la ce ora uitam?;))...glumeam doar. hai sa-l uitam de tot, pentru totdeauna.si cand cineva o sa zica "nu am timp", o sa il intrebam "la ce iti trebuie?"

 

Uneori...cand uit de timp...si ma gandesc cat de frumoasa e lumea asta cu tot ce o inconjoara...cand ma gandesc cate momente frumoase mi-au marcat existenta.... cand ma gandesc ca daca stai sa te gandesti ce bucurie iti poate aduce chiar si o raza de soare scaldata printre frunzele tomnatice, ar fi ideal sa participi la bucuria vietii…si cand ma mai gandesc cat de tragic tot nisipul din clepsidra vietii se scurge treptat…si eu ma uit la el…si ma uit…si fiecare fir de nisip e pierdut…n-ai ce sa mai faci…cand ma gandesc la toate astea….ma simt vinovata.Ma simt vinovata pentru ca mi-e teama sa nu raman suspendata cu amintirile iar cand ma trezesc la realitatea actuala sa realizez ca sunt dezamagita.As risca oricand sa uit de timp…si sa iubesc tot ce ma inconjoara…dar…mai ales…as uita de timp cu scopul de a « crea amintiri ».Si cand am spus ca vreau sa creez amintiri…am citat o persoana deosebita pe care nu o voi uita niciodata…pentru ca nu vreau sa o pierd ca pe o amintire trecatoare.
Cineva mi-a spus odata ca fiecare persoana reprezinta o amintire…si ca sa reusesti sa traiesti, e bine ca ocazional,sa iti umplii ghiozdanul cu amintiri…si sa pleci, uitand de timp.Promit ca o sa o fac…chiar cu riscul de a ramane suspendata si uitata in amintiri.
Numai prietenii ma pot ajuta…sa intorc clepsidra.

 

eu m-as aseza langa tine mo:) si am uita de lume, de timp, de noi, si de frig. poate am uita sa respiram. sau sa iubim. poate am uita ce e frumos, sau chiar unde am ascuns moartea caprioarei. ah, dar atunci ar fi prietenii sa ne invete iar cum e sa traiesti, sa simti sau sa privesti.
asa ca aseaza-te langa o anonima, si zambeste:)

 

e stilul tau mona...God!...d fiecare data knd citesc orice d la tn ma faci sa ma simt bn, sa privesc lumea altfel, sa ma simt bn in lumea mea. Timpul t face sa-l urasti dar sa-l iubesti mai presus de toate, el iti da curaj iti da aripi, iti da o sansa...hai sa nu ratam aceasta sansa!