Azi am pierdut un prieten....

"Azi am pierdut un prieten" nu stiu de ce dar in ultimul timp am citit sau auzit sintagma asta peste tot. Am vazut-o atat de des incat am inceput sa ma intristez, sa ma ingrijorez si chiar sa urasc sintagma aceasta! E trist ca oamenii incep sa-si piarda prietenii, e ingrijorator sa nu mai ai prieteni.... Ai pierdut un prieten? Cum poti sa pierzi pur si simplu un prieten? Nu. Poti sa pierzi un creion, o carte, autobuzul dar in niciun caz un prieten! Cum sa spui atat de simplu "am pierdut un prieten" si sa mai adaugi si un "azi"? Dar ei se pierd intr-o singura zi? suna de parca ai bate din palme si ar disparea sau s-ar rataci intr-o clipa de neatentie! Am concluzionat. Nu poti pierde pur si simplu un prieten, nu azi, ei se pierd in timp... parcurgi un intreg drum pana sa-i pierzi si poate chiar si atunci ii regasesti.
Totusi, daca as fi cel care a scris sintagma de mai sus as face urmatorul plan:
Azi: 1. O sa-mi fac un prieten (si nu orice fel de prieten ci unul foarte bun)
2. O sa caut toti prietenii pe care i-am pierdut pana acum si cand o sa-i gasesc o sa-i pun bine sa nu se mai intample altadata
3. O sa incetez sa mai sintagme care nu imi apartin
dar bne ca nu sunt.....:)

4 comments:

mo, nu cred k am folosit sintagma asta, dar oricum, ii inteleg pe cei care au folosit-o.exista o zi cand paharul se umple.prietenia se pierde intr-o perioada mai lunga, dar in acea perioada inca speri.apoi, vine o zi cand nici macar nu mai speri. atunci inseamna ca prietenia s-a pierdut. trebuie sa fim constienti ca o prietenie se intretine greu pt ca si cele mai marunte lucruri o pot rani...era faza aia: ai acoperit prea multe chistocuri cu nisipul de pe plaja, si chiar daca nu se mai vad, ele sunt inca acolo.

 

nu monica...nu se pierde intr-o zi, cum spunem, dar la un moment dat, cum spune si adina, paharul se umple, si o faza stupida strica totul. daca stii despre ce vorbesc, bravo. daca nu, e mai bine sa nu stii. :|

 

stiu, irina si da, poate era mai bine sa nu stiu....dar asta inseamna ca nu l-ai pierdut azi ci ca incepusei sa-l pierzi cu mult inainte....

 

eu doar ce am pierdut un prieten . un FRATE. de atatia ani vechi :P speranta a stat acolo vreun an si ea :) dar ce sa mai zic .. pe cat de greu apare la fel de greu dispare , in sensul de mult timp pana renunti la speranta ca isi revine si nu mai e .. asa cum e :)