M-am oprit la un stand cu carti si am rasfoit una din asa-numitele "carti in dar" frumos colorate si copertate. Nu stiu cum dar s-a deschis la o pagina cu un peisaj unde era scris cu litere de-o schioapa parca albastre "Esti ceea ce crezi" . M-a pus pe ganduri. Sunt ceea ce cred, in regula dar eu ce cred?
Care sunt acele principii pe care nu le voi incalca pentru nimic in lume? Am destule, as zice dar cum se face ca acum, cand vreau doar sa alcatuiesc o lista nu imi vine nici unul in minte? Si chiar de curand mi s-a spus ca trebuie sa ma trezesc din lumea asta a mea in care totul e bine. Nu ma intelege gresit, stiu ca realitatea nu e chiar buna, ca poate fii chiar groaznica uneori dar am invatat sa nu cred in noroc sau ghinion, pentru ca stiu ca fiecare nenorocire aduce ceva bun, sa cred ca maine va fi soare, sa vad ceva frumos in orice situatie.
Am scris "sa cred"? Ei bine daca ne luam dupa citat asta sunt, ceea ce cred. Ma voi multumi cu acest raspuns , voi cauta cat mai multe lucruri in care sa cred pentru a deveni ceea ce voi fi. O sa te dezamagesc, "acel cineva" spunandu-ti ca eu nu vreau sa ma trezesc. Pentru ca daca m-as trezi nu as mai crede si, implicit nu as mai fi eu. Cred in iubire si vreau sa fiu iubita, cred in frumos si il voi gasi in fiecare secunda, cred in vis si daca e nevoie voi visa mereu si in ultimul rand cred in mine! Lasa-ma sa cred in toate acestea doar ca sa stiu ca ma regasesc undeva.... poate persoanele ca mine nu au nevoie de ceas desteptator... pentru ca vor refuza chiar si atunci sa se trezeasca....

5 comments:

Acel cineva, cred eu, nu voia decat sa te faca sa intelegi ca exista si o fata intunecata a lumii..pe care tu o refuzi...si voia asta, pt ca acel cineva stie cat de puternic este impactul cu realitatea atunci cand refuzi sa ai acces la partile ei cele mai negre, si voia poate...sa te previna.tu nu vrei sa te trezesti, dar asa vor ceilalti.si ceilalti nu tin cont de ceea ce vrei tu.si citatul respectiv cred eu ca voia de fapt sa spuna: esti ceea ce crezi ca esti.si poate ca de fapt si acel cineva crede in lucrurile frumoase, dar ii este greu sa nu le observe pe cele urate.Poate e pentru ca tu ii vorbesti de cladiri, iar acel cineva iti vorbeste de oameni...care nu sunt oameni.poate pentru ca o cladire nu o sa-ti bage niciodata mana in buzunar, nu o sa te injure, nu o sa intre cu fortza in lumea ta....dar oamenii care nu sunt oameni da.

 

nu vad doar cladirile si nu ii vorbesc doar despre ele vad si oamenii! dar vad oamenii aceia care te intreaba ce ceai sa comande, care te invita sa stai cu ei la masa pentru ca au o masa mai mare, care se adora dupa 50 de ani dupa ce s-au cunoscut, care ies brat la brat sa se plimbe si parca lumineaza aleea cand trec ei, care se imbratiseaza pur si simplu fara sa fie o zi speciala... imi place sa vad acesti oameni si da, ei exista in realitate daca sti sa vezi sau vrei sa crezi...

 

Merci pt. comment.
Ti-as comenta si eu postul, insa e mai bine sa-ti dai singura seama de anumite lucruri. Bafta!

 

monica, tu acum vorbesti de parca acel cineva ti-ar fi zis ca el nu vede lucrurile frumoase.Una e sa le vezi si pe cele frumoase si pe cele urate si alta e sa le vezi doar pe cele frumoase(ca in cazul tau) sau doar pe cele urate.Mie de exemplu, mi se intampla sa privesc viata ca pe un miracol si apoo sa se aseze chestiile urate in fatza mea.eu le zik: da-ti-va, ca nu vad. Ele nu ma asculta

 

poate daca le rogi frumos adina:))